10 June, 2007

Nadaljevanje: Čisto stanovanje 2/2

...Obrnem glavo z začudenjem in se sprehodim do tam (wc-ja) da vidm kje so problemi. Prvo si mislim sigurno cimer ni šel na šiht amapak to ne more biti res, saj je pojsla prazna i n nihče ne spi v njej. Z rahlo hojo se sprehodim do wc-ja z miljon misli kaj bi to lahko bilo. Problemi z vhodnimi vrati so še vedno prisotni saj če jih ne zakleneš se sama odpro in je nekdo mogoče prišel noter da nam počisti stanovanje ampak to je samo moje mišljenje in zalo neumno. Kateri lopov bi ti vdrl čez odklenjena in odprta vrata v stanovanje in ti ga posporavil. Moj mali zelo kvaliteten in super hiter z veliko kapaciteto mozak se spomne da smo včeri dobili obiske, ki so pri nas prespali. Z olajšanim dihom, opuščenimi živci in z končno mirno roko pridem do zaključka da so to one. Nisem vstopal v wc ampak sem z nasmehom na ustih stopil nazaj do kuhinje in se še čudil saj nisem videl takšne kuhinje 3mesece. Zadovoljstvo še vedno na vrhuncu in pogled, ki bi stopil ledene gore. Od radosti in veselje se obračam okoli svoje osi in gledam zanimive in končno čiste stvari. Na hitro sem se zrihtal in sem odrinil na ših da ne bi še kaj zapackal, zasvinjal ali bog ne daj polil.

MDavor

1 comment:

Ištvan Ferkeš said...

Kaj se to pojavila kakšna dobra vila al kak? :D:D:D